THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

تم برای موبایل

 

طراحی و ساخت تم برای تلفن همراه

انجمن نجوم آماتوری آسمان توس مشهد برگزار می کند:


مسابقه تهیه نرم افزار و طراحی تم نجومی برای

 

 تلفن های همراه

 

انجمن نجوم آماتوری آسمان توس مشهد مسابقه تهیه نرم افزار و طراحی تم (theme) نجومی برای تلفن های همراه را برگزار می کند.

محمد مهدی مطیعی، مدیر انجمن آماتوری آسمان توس مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با بیان این مطلب خاطر نشان کرد:با توجه به رشد روز افزون استفاده از تلفن های همراه و تنوع و کارایی این ابزارهای ارتباطی، زیر گروه نرم افزارهای نجومی انجمن نجوم آماتوری آسمان توس مشهد به برگزاری این مسابقه اقدام کرده است.

وی با اشاره به این که این اقدام گامی در جهت ترویج نجوم است، خاطر نشان کرد:تمام علاقه مندان با هر میزان تحصیلات و با هر سنی می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

مطیعی با تاکید بر این که علاقه مندان از ارسال یا کپی برداری از آثار موجود در اینترنت و سایر منابع اطلاعات خودداری کنند، گفت :در صورت دریافت چنین آثاری به آنها ترتیب اثر داده نمی شود؛ همچنین نوع و مدل گوشی که نرم افزار نجومی بر روی آن تست و اجرا شده است و یا تم برای آن طراحی گشته، باید مشخص شود.

مدیر انجمن نجوم آماتوری آسمان توس خاطرنشان کرد: نرم افزارها باید برای گوشی‌های دارای سیستم عامل symbian قابل اجرا باشد و حداقل بر روی پنج نوع یا مدل مختلف گوشی تست شوند و عاری از هر گونه ویروس و یا توابع مخرب باشند، همچنین نرم افزار نیز باید ارسال شود.

مطیعی با اشاره به این نکته که در تمام مراحل مسوولیت صحت عملکرد و محاسبات به عهده نویسنده نرم افزار می باشد، تصریح کرد: تم ها با موضوعات ابزار نجومی، فضا نوردی، منظومه شمسی، سحابی‌ها ،خوشه های ستاره ای، کهکشان ها و کیهان و نیز موضوع آزاد طراحی شود.

مهندس مطیعی در خصوص بحث کپی رایت طرح ها اذعان کرد: در صورت تمایل طراح، اثر وی به نام خود او برای استفاده عموم به صورت رایگان در سایت انجمن آسمان توس و سایت های متقاضی دیگر قرار می گیرد.

وی تاکید کرد: آثار به همراه کد برنامه و نیز نرم افزار تهیه ویرایش یا نمای تم مورد استفاده به همراه مشخصات کامل خود به نشانی www.toossky@yahoo.com ارسال و یا به سایت آسمان توس در نشانی www.toossky.com مراجعه کنند.

گفتنی است، مهلت ارسال آثار 31 شهریور و زمان اعلام نتایج 1 تا 3 آبان می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد