THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

انگلیسی ها ۲۷پرتو کهکشان شبیه به راه شیری کشف کردند

 

از انگلیسی ها و اخترشناسان اون ها هم خبری دارم که دارم کم کم به خودم و ایرانی بودنم شک می کنم یه روزی ایران بود که از همه جلو تر بود همین ایران بود که یه قدرتی داشت که هیچ کس حرش نمی شد اما چرا ؟ چرا اینقدر پس رفت کردیم؟

اینجا جای این حرف ها نیست ولی من به عنوان یه ایرانی حسرت می خورم و در حسرت خودم باقی می مونم

که الان یک دانش‌آموزی آمریکایی که قصد داره در آینده فضانورد بشه در مدارس NASA تحصیل می کنه و منی هم که می خوام فضانورد بشم در یک مدرسه ای که اسمش رو گذاشتن مرکز استعداد های درخشان و . . . . . .

 

دانشمندان در انگلیس برای نخستین بار 27 پروتوکهکشان شبیه به کهکشان راه شیری کشف کرده‌اند.

این کشف تاکیدی بر این مطلب است که کهکشان‌های دیگر شبیه به راه شیری در نتیجه جمع شدن ابرهای کوچکتر از گاز و غبار به وجود آمدند.

پروتو کهکشان‌های کوچک در فواصل بسیار دور کشف شده‌اند و عمر آنها به زمانی باز می‌گردد که کائنات فقط دو میلیارد سال داشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد