THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

THIS ABYSM CITY SKY

SPACE & ASTRONOMY & SKY

رادیو نجوم افتتاح شد

 

 

 

 

                  رادیو  نجوم افتتاح شد

 

                                         برای خواندن ادامه ی خبر بر روی لینک پیوند کلیک کنید

 

 

 

 

رادیو نجوم وبگاهی با موضوع ستاره شناسی , فضا و علوم مرتبط با آن است , که اطلاع رسانی با استفاده از فن آوری های نو در شبکه اینترنت از مهمترین اهداف آن به شمار میرود. رادیو نجوم فعالیت ازمایشی خود را از 29 اسفند ماه 1386 آغاز و از اردیبهشت 1387 رسما افتتاح میشود. 

رادیو نجوم وبگاهی با موضوع ستاره شناسی , فضا و علوم مرتبط با آن است , که اطلاع رسانی با استفاده از فن آوری های نو در شبکه اینترنت از مهمترین اهداف آن به شمار میرود. رادیو نجوم فعالیت ازمایشی خود را از 29 اسفند ماه 1386 آغاز و از اردیبهشت 1387 رسما افتتاح میشود.
اهداف و چشم اندازها :

رادیو نجوم با رویکردی ترویجی در جهت اشاعه فراگیر علم ستاره شناسی تأسیس شده است. این رسانه با بهره گیری از فضای اینترنت در نظر دارد تا همواره با تحویل مناسب برنامه های خبری تحلیلی و گزارش ها به مخاطبان علاقمند به نجوم جایگاه صدا در اطلاع رسانی نجوم را تثبیت و تحکیم بخشد.

 برنامه های آتی

پوشش صدا از :  اخبار نجوم ایران و جهان - رخدادهای آسمان - گفتگوهای تخصصی - سخنرانی های ویژه - گزارش های نجومی - انعکاس همایش های داخلی و خارجی و نشست های ملی شامل باشگاههای نجوم ، رویدادهای رقابتی و... و همچنین قصد دارد تا با همراه کردن گزارشگران آماتور در سراسر ایران به تکمیل اطلاع رسانی علمی در عرصه نجوم بپردازد. 
این رادیو به دو روش پادکستینگ و پخش آنلاین برنامه های خود را در طول هر ماه در چند نوبت پخش خواهد نمود که در مراسم های خاص به صورت زنده و آنلاین خواهد بود.
 
رادیو نجوم با پشتیبانی و همکاری موسسه آسمان و طبیعت پارس و پایگاه اطلاع رسانی آسمان پارس به روز میشود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد